Dåligt humör!

Igår var lilla ´syster här o hjälpte mig , mamma var på fika o så. Så blev som vanligt , sitta o lyssna på andras problem o det gjorde början till mitt dåliga humör. Jag har egna problem men det är inte som frågar mig om jag mår bra eller vill prata om nått. Men jag måste medge att alexander är en väldigt bra lyssnare o tröstande , han kommer bli en bra pojke =) . Fast jag kan väl också vara självisk ibland o bara tänka på mig själv . Men hela dagarna fixar jag o allt för att alla andra ska trivas . När robin kom hem igår så sa jag att jag ville att vi skulle umgås eftersom han varit borta o jobbat hela dagen , efter att han knappt varit hemma i 1.5 timme så ville han sätta sig vid datorn . Då kom mina tårar, vad är det som är som är så jobbigt att vara med familjen? Om det inte är skönt o komma hem till familjen , varför komma hem alls då ? Jag tar hand om alexander hela dagarna , jag är också trött. Fick alexander o somna vid 20.55 igår , så satt o kolla på tv tills 22.30 då var robin klar vid datorn o ville lägga sig så var ingen mening med o vara uppe längre.
Just det , drömde att jag var full inatt o var hellt konstig när jag vakna :P haha helt förstörd :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Precis som jag har sagt till dig i flera års tid säger jag igen. BLI EGOIST! Du har tagit hand om och varit orolig för din mamma i evighet och du har inte haft det lätt med varken killar eller familj. När ska du förstå att du borde börja tänka lite på dig själv? Just när du blir ledsen och inser att du står helt själv då tänker du på att bry dig om dig själv lite mer, men när du inte är ledsen längre så blir allt som innan iaf.

2010-04-26 @ 16:01:44
URL: http://myownstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0