Godmorgon :)

Idag gick vi upp tidigt, 05.45 väckte robin mig o alexander. Men Alexander somna arunt 7 igår så han var ganska hungrig när han vakna. Kan ju vara trevligt för robin o få lite sällskap på morgonen ibland med. Händer ju väldigt sällan för jag är alltid så trött.

Idag ska jag träffa dessie vid 9 typ. Behöver hennes hjälpo passa alexander medans jag gör en sak , vad vill jag inte säga än. Alla behöver ju inte veta allt :P .

O sen igår hade vi ju besök av C.Lindgren . Alexanders "Blivande" gudfar . Han hade permisson o ville trääfa alexander . Dom hade ju bara träffats en gång o det var när alexander var 2-3 månader så det var ett tag sen. Men såhär glada var dom :)

          




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0