jahopp

vad roligt , här sitter jag själv vaken när vi är barnlediga. Robin somna men han var så trött så det gör inget, fick tabletter från sjukhuset så kunde inte dricka idag så fanns inte mycket vi kunde göra. robin tyckte vädret inte var det roligaste att vara ute i så kollade på tv o sen somna han, nu sitter jag här o funderar på vad jag ska hitta på. är hur pigg som hellst o kan inte somna. tänkte att jag med ska prov sova soffan inatt men måste fan ha lakan , tycker det kliar as. tyg soffa ju. soffan är ju så stor att båda kan sova i den utan att nudda varandra. det är inte illa haha. kände mig jätte konstig av tabletterna idag , helt snurrig så ringde robin o grät för jag kände mig så konstigt så han skynda sig på jobbet o kom hem. gick över med tiden sen men läskigt iallfall. dom sa ju ingenting till mig på sjukan att man kunde bli så. hade jag vetat hade jag väntat med dom tills robin kom hem, så ringde o skällde på dom lite. imorgon vet jag inte om vi ska kolla på tåget , beror på vädret, älskar o kolla på bilar . har en bild i bilen som jag ska lägga in så ni får se mig när jag är liten. skit söt när jag sitter i en 240. hehe. men vi ska ju hämta alex imorgon med så vet inte hur nått är planerat än. känns ju lite sådär. men vi får se , nu ska jag hämta ett lakan så det går o sova här. varmt är det iallafall . hej så länge =) p.s . bilder kommer en annan dag. påmin mig om jag glömmer den , om ni vill se den alltså :P ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0