Mycket o göra , Lite tid !

Nu har jag inte skrivit på en stund , har haft så mycke o göra o robin har haft nätet typ hela tiden. Men nu är han iväg o jobbar en sväng så då passar jag på innan jag ska fixa lite här hemma. Lilla syster sövde alexander precis så vi ska väl plocka o fixa lite. Ska kolla om mamma skulle komma sen så man vet fall man ska baka en paj eller inte ? Men är så gott så blir nog det iaf :) .

Igår var det ett år sen Robins bror Crille dog, så vi var ute i östra ryd o hämta robins pappa o åka o handla tillsammans. Sen åkte vi till minneslunden o träffa robins mamma , styvfar o hans bror micke . Känns som att det var igår han gick bort. Kändes så overkligt. Men vi har alexander som har lyst upp våran dag <3 . Han har varit mycke till hjälp. R.i.p Crille :( <3

Alexander stod upp själv igår för första gången , han stod ett par sekunder o sen blev han tjurig som vanligt o ville inte mer. Idag stod han nästan 15 sekunder. Så nu börjar han verkligen  bli stor .

nej nu är jag hungrig så nu ska vi äta lite o fixa .
Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0