För sista gången

Det här är det sist jag skriver om det här ör jag anser att folk inte har med det att göra.

Visst har du rätt, visa ensamstående pappor med heltids jobb klarar att ha sina barn hur bra som helt. Men dom gör ju det för dom vill? Tydligen står du inte Robin så pass nära att du känner till hans arbets situation.Om du visste kanske du skulle förstå på ett annat sätt. Men folk som inte vet kan jag förstå att dom reagerar dom du.
 Fast du kanske står Robin nära iallafall. Det kan ju inte jag veta.

 Men jag hade varit tacksam om du hade ringt eller sagt din kommentarer till mig.

 Men för att få lite klarhet i det här om att du säger att han inte får ha sin. Jag frågar honom varje dag om han vill ha sin son. I hopp om att han ska säga ja, åtminstonde för sin sons skull. Men det är den ena ursäkten efter den andra. Och jag blir besviken varje gång, och efter ett par gånger han har sagt nej så självklart blir jag tjurig.
Och det är vad du får till att vi är osams. Vilket vi faktiskt inte är.

 Tycker det är väldigt fegt av dig att inte säga vem du är eftersom här blir ja tvungen att sitta o skriva o dela med mig om saker som folk inte har att göra. Men det här är mitt sist inlägg om det här o kanske mitt sista inlägg över huvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0