Dag två

Fy vad varmt det har varit idag. O så satt jag 4 timmar på körskolan o hade handledarutbildning . Var faktiskt ganska roligt o tyckte tiden gick fort endå. Inatt blir andra natten hos mamma. sov faktist bra i sängen , somna som en stock med illa mående o huvudvärk. imorgon köper vi förhopningsvis en resesäng. känns bättre att alex sover i den får du slipper man springa o kolla honom hela tiden. nu ska jag snart stänga ner o ge tesan datorn. just det , var o badade hos farmor . även alex var i o han var i ca 30 minuter. han tyckte det var jätte kul. köpte en påse chips påvägen hom som jag ska slänga i mig snart. men nu orkar jag inte skriva mer . hej så länge,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0