äntligen hemma

Varit på sjukhuset idag på efterkontrol efter abortet. Allt var som det skulle så nu hoppas jag inte jag behöver åka dit nått mer. Trött på gyn undersökningar, blä. Tror alla tjejer hatar det. Inge roligt är det iallafall.
Efter det blev det ner på stan en sväng , knalla in till sandra på jobbet o luncha tillsammans :) .
Fixa lite efter det o åkte hem. Alexander somna i vagnen innan spårvagnen kom men jag lyckades bära upp honom i lägenheten utan att han vakna så nu sover han så gott. Funderar på vad man ska ge honom för lunch när han vaknar ? Jaja, får bli nått enkelt .

 Nu ska jag dricka lite kaffe o ta det lugnt innan alexander vaknar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0