Besök!

Satt o slappa framför datorn när det plinga till i telefonen , svara på smset innan jag hann o reagera riktigt på vem som skrev. Såg namn o allt med det koppla inte till hjärnan så gick in på inkommna sms o kolla en extra gång .PAPPA:D Han ville komma upp på kaffe, tyvärr hade jag använt sista kaffet i morse med han köpte med sig.
Han kunde bara stanna en stund för han skulle iväg. O alexander sov så dom hann inte träffas heller :( .
Får åka ut nästa helg eller nått o vara där en heldag så dom får spendera lite tid ihop, men är svårt eftersom han bor ju en bit här i från.
Men jag tycker det är viktigt att alexander får lära känna sin morfar . Även om dom inte ses ofta så ska han veta att det är hans morfar.


Nu ska jag fixa lite mer här hemma sen väcka alexander om han inte vaknar själv snart. bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0