full fart

Idag har vi lekt o busat massor. Sprungit fram o tillbaka i hela lägenheten o styr o ställt.

Var på bvc förut idag o mätte o vägde alexander. Längden såg bra ut men han har fortfarande inte gått upp i vikt. Så nu tillägger vi mer fett i hans mat o ska sluta med ersättningen helt. Önska mig lycka till.
Det är ju inte så att han inte får mat om dagarna utan han äter typ hela tiden.
Men han rör ju på sig också väldigt mycket, så får se hur hans vikt är om 2 veckor då jag ska tillbaka men då ska jag bara lämna en lapp på hennes dörr med hans vikt o väga honom utanför.
 Var faktist mitt förslag så ni inte tror hon ville boka in en tid.
Nu börjar det bli dags o stänga ner för nu börjar ögonen åka ihop. Hoppas jag kan somna o får sova inatt så inte alexander vaknar o börjar bråka. Men sånt som märks . Nu säger jag godnatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0