nervös

Igår inträffade min värsta mardröm , eller alla mammors mardröm. Inte den västa då det är ju såklart att förlora sina barn. Men efter telefon samtalet igår grät jag inte bara för att jag blev ledsen utan även för att jag var arg o sårad. Det känns som att nån dommare som är x10 min storlek ståt övanför mig i slagit sin klubba i huvudet på mig. Som en stämpel att jag är en dålig mamma. Så känns det. Är jag en dålig mamma ?

Och som pricket över i:et så har jag mens värk idag också ifall alla ville veta det, intressant o lära om det eller hur. Första sen innan alexander föddes så ni kan ju försöka tänka er den smärtan. Jätte kul. Nu

Nu ska jag väcka alexander tror jag om han inte vaknar själv nu som han ligger o vänder. Sen blir det frukost o kaffe o en ALVEDON ! Hej så länge .


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hitta din blogg av en slump... Tänkte kolla om det va ni som skulle börja på samma dagis som oss, villa eken i augusti?

2010-06-30 @ 10:50:08
URL: http://noelsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0