Ny vecka

Veckan börja väl lite dåligt tycker jag. Robin väckte mig i morse o sa att han inte mådde bra o råd frågade mig hur han skulle göra idag med jobb o allt. Då frågade jag om han hade feber o svaret blev såklart ; ja. Då blev svaret tillbaka att jag tycker inte man går till jobbet med feber o sen om man inte känner sig bra. Efter det somna jag om o hittade sedan robin i vardagsrummet på soffan när jag o alex gått upp. Nu mår han väl lite bättre, ligger o sover nu igen. Har fått i honom lite kaffe o han har duschat o haft alexander medans jag har duschat. Får väl se hur han mår senare. Snart ska det bakas lite frasgodis tänkte jag. Om jag hittar ork till det. just nu sitter jag här i soffan o glor med en kopp kaffe o väntar på att tvättmaskin ska bli klar så jag kan hänga upp tvätten o sen är det väl dags för alexander o vakna:) hoppas han är på bättre humör då! vi har varit osams hela morgonen o han vill inte äta , eller vara på golvet o leka . så känner i nacken o ryggen nu att jag har burit honom för mycket.

igår fick vi lite besök av billy o lilla theo. grabbarna tog en varsin öl , billy drack inte ens upp sin så honom  gav jag cola istället. Mina frasgodisar var väldigt populära iallafall:) när billy o theo gått hem glömde dom cigaretter o blöjor som dom fått av oss , så robin knalla upp med det till dom. billy fick även dom sista frasgodisarna:) men theos nalle blev kvar så den skulle dom komma o hämta idag.

Nu orkar jag inte skriva med , har jätte ont i nacken så måste lägga mig ner en stund. Hej på en stund =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0