sova snart

Idag har det vart full fart , alexander vakna 09.40 utan feber =) Så jag skickade upp robin med honom så jag kunnde vakna till lite eftersom jag bara fått sova knappt 4 timmar. När jag kom upp var robin på städ humör så han fixa o styrde massor. Sen fick vi för oss att använda jysk kortet som vi hade lite pengar på o åka o köpa en ny data stol till robin eftersom han satt i en låg fottölj. Sen så hade jag funderar på en ny vagn till alexander så fick låna pengar av farmor till det eftersom jag inte kommer åt pengarna på sparkonton eftersom det är söndag o stäng . Så blev även en ny vagn. Som sällskap hade vi även johan o emelie med oss =) robin hade druckit en öl så han kunde inte köra så johan fick köra våran bil , dom stanna även på mat . var jätte trevligt :)
Blev denna vagn fast i svart. Är väldigt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0