Torsdag-Tvättdag

Jag har verkligen varit jätte dålig på att tvätta på ett par dagar nu så nu finns det tvätt kan jag lova. Så jag funderar på att göra torsdagen till min tvätt dag , tycker det låter som en bra idag . Men innan jag kan börja tvätta idag måste affären öppna så jag kan handla tvättmedel för det kom jag på när jag vakna att det var slut. Lite synd att jag inte tänkte på det igår när vi endå var i affären. Nu ska jag fixa lite här hemma men skriver igen när alexander sover middag :)                                                 
                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0