.....

Idag han jag fikat med farmor , hon skulle iväg imorgon så vi tog fikan idag istället. Satt ute idag , var riktigt skönt. Alexander hade bara kort byxor på sig o lång ärmad tröja, strumpor o keps :) Blev en lång fika också men det var skönt o vara ute lite. Sen hemma blev det  mat för alexander. Sen en flaska nyss i då somna han. Så får jag lite tid för mig själv. Diska gjorde jag medans han åt o tvättar gör jag nu. Väntar på att maskinen ska bli klar så ska jag hänga upp tvätten o sen lägga i en maskin till. Tagit fram till mat har jag med gjort.
Vad ska vi hitta på idag då? Orkar nog inte göra nått annat än det vanliga. Nu ska jag fixa lite kaffe o sätta mig på balkongen tror jag. Om det finns lite sol där :) Sen ta en muffins till kaffet tror jag ;)

See you later !

Kommentarer
Postat av: Sarah Forså

Nova g¨r på avdelningen Duvan :)

2010-05-21 @ 08:49:12
URL: http://UngaMorsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0