Tankar

Ibland när jag sitter o tänker tillbaka så kan jag inte förstå hur jag kan ha varit sån jag varit. Hur otroligt korkad o dum jag vart. Hur många jag har sårat. Hur många jag fått tro bra om mig o sen har jag vänt på klacken o blivit motsatsen. Varit var jag inte som jag är nu för 4 år sen ? Åkte in på fyrby för jag kände mig vilsen o kände mig så jävla ensam. Dom tror att det funkar o prata med främlingar o andra vuxna . Ibland är det inget som hjälper förutom tid. Tid var inget jag hade när jag var liten, jag hade alltid fullt upp med att ta hand om mamma o lilla syster. skolan hade jag heller inte tid till heller. och jag tror den tiden , gjorde mig sån som jag var för 4 år sen. Jag fick aldrig vara barn.
Men jag kan inte heller säga att jag ångrar alls som hänt. Allt jag gjort. För det har gjort så att jag är den jag är idag, önskar bara jag hade visat den här sidan av mig själv för länge sen. Så kanske jag inte hade förlorat visa vänner eller liksom, ja. Blir bara frustrerad. Arg på mig själv. Idag känns det som att folk tar mig lite för givet. Tror att det inte finns en djupare sida av mig. Det rör sig mycket i mitt lilla huvud. Diska , städa , ta hand om barn är min vardag. Men jag börjar undra vem jag är när jag inte håller på med det. Hur jag är själv som person o vad jag vill med livet. Jag är så van att saker är likadant hela tiden , om man bara skulle skaka om min värld lite , vad skulle hända då? Hur skulle det se ut? Hur skulle jag må ? Och vad hade hänt om jag inte gjort saker som jag gjort ?
Det är säkert ingen som fattar ett skit av vad jag skriver om , ni tycker säkert bara jag är korkad. Så jag får väl avrunda lite nu. Ska inte gräva för djupt i skallen på mig heller. Visa saker är bra o hålla för sig själv. 

Nu om lite annat då, Innan kl 10 hade jag fått ett sms av min lilla syster som ville komma hit så nu har vi diskat o fixat lite. Alexander sover o nu ska hon ha datorn. Jag ska måla naglarna o vara lite egoist! See you later!

http://www.youtube.com/watch?v=Xlat40HvNPQ Dagens låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0