Lugn o ro

Så skönt ! Alexander sover o jag har fixat med allt medans han var vaken så har fixat mig själv nu o sitter o dricker en kopp kaffe:) Älskar min lilla kille:) Han slog huvudet i bordet förut så han hade ett rött streck i hela ansiktet , såg jätte söt ut. Han slutade gråta så fort jag lyfte upp honom , Sen somna han förut med huvudet på min mage. Som vanligt. Hehe. När han vaknar sen ska vi fortsätta fixa lite, dammsuga o damma lite. Funderar på vad man ska läga för mat idag också ?! Kanske dags o prova nått nytt ;) . Vad ska man hitta på sen då ? Inte roligt att bara sitta hemma när det är fint väder:/ Kanske kolla med dessie vad hon ska göra ? Vi får se kanske ringer henne efter skolan. Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe o bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0