Möte, osv

Idag blir det fika med farmor, dom skulle någonstans imorgon så fick ta det idag istället. Sen har jag möte med skolan kl 10.00 . Alexander ska följa med för dom ville träffa honom. Måste bara lösa hur jag ska göra med vagnen eftersom det inte finns nån hiss :/ . Men det löser sig. Ska fika med farmor efter det o sen vidare till eneby o lilla söta dessie o baka bullar :D Undrar hur fan det kommer gå ?!
Haha, Baka muffins o små kakor o kladdkaka kan jag. O lite mer gott o blandat men han aldrig bakat bullar så jag hoppas dessie att du vet hur vi ska göra :P .

Idag kan jag inte lägga in några bilder från gårdagen då jag var väldigt dålig med att ta bilder för hade väl för roligt så glömde. Jag fick nått ryck vid lunch tid då det kändes som att väggarna börja komma närmare o kände att jag bara måste ut. Fick dessie o följa med till stan så vi kollade kläder o lite gott o blandat. VI hittade skor iallafall, Jag hitta två par o dessie hitta ett par. Skit snygga , blir nice nu i sommar :). Ja sen träffa vi på folk som slutade med röda kinder o skratt. Sen bestämde sig hjulet i vagnen att det inte ville vara med mer ! Så vi tänkte jaha , gör vi nu då ? Ner till clas ohlsson o köpte lagnings tejp så robin kunde fixa det hemma sen. Men sen kom jag på att jag hade ju ett reservhjul under vagnen o jag hade en pump som jag köpt på clas ohlsson för ett tag sen. Så vi satt på golvet utanför C.O , väktarna kolla konstiga på oss o ja. vi såg allmänt störda ut. Men pumpen funka inte, då gick vi inte o bad en kille om hjälp . Han gick o hämta en annan pump o plötsligt hade jag luft i hjulet. Sen sa han att jag fick den , plus mellan skillnaden på den andra pumpen när jag lämna tillbaka den utan kvitto ! Så fick med mig en ny pump hem och 40 kr. Inte illa. Men sen satt ventilen konstigt på hjulet på vagnen så det gick inte pumpa iallafall så slet loss helvetet o satte dit det nya :D
Fan jag kan jag med :P

Så ska försöka skriva sen efter vi hade bakat :) Nu ska jag vara social med alexander :)  See you later =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0