Nya planer

Eftersom gårdagen blev som den blev så ändrade jag dagens planer. Blir utgång ikväll. Pratade med emma i morse o vi bestämde träff på stan för att köpa biljetter till ladies night ikväll på otten. Som är mellan 20 - 22 :) Öppnar sen som vanligt för alla. Endast tjejer mellan 20 - 22 ! Vet inte än vad jag ska ha på mig , har inte ens kunnat fixa nått här hemma för alexander sover middag först nu. Sen blir det hugos , dom ska tydligen ha gjort i ordning på ute platsen eller nått . Ska bli roligt.

Synd att det inte blev som planerat med känner mig så sviken. O ja du kunde ha gjort mycket mer. Jag hörde iallafall av mig tidigt o avbokade våra planer, så som du känner just nu. Så kände jag igår. Så trött o utmattad att jag grät när jag kom hem. Jag tänker inte känna skuld ikväll för att det blev som det blev. Jag tänker ha roligt när jag har barnvakt, så sällan som jag har det så.
 
Nu ska jag fixa lite hör hemma o göra mig i ordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0