Vara hemma eller timjan ??

Vet inte vad det är med mig, dom senaste dagarna. Jag orkar inte göra någonting! Skäller på robin var 5 min typ . Är tjurskallig o bara allmänt jobbig. Men jag har ont också och sover inte som jag ska. Börjar känna mig ganska slut i kroppen. Springer fram o tillsbaks med alexander . Lyfter honom upp och ner. Plockar fram saker , städar undan. Diskar , fixar mat . Det håller på så non stop ! Blir tokig till slut. Idag kan jag inte bestämma mig om jag ska till timjan eller inte? Har jätte ont men det skulle vara kul o komma ut lite. Men klarar inte av o sitta o sjunga för barnen o prata om ett ämne som står på ett papper. Jag blir nog hemma tror  jag. Vill inte förstöra dom andras dag genom o vara gnällig o tvär. Skriver senare , alexander vill ha flaska o jag ska nog göra lite kaffe. Uppdaterar senare, see you later !

Kommentarer
Postat av: sarah

utförsäljning på bloggen, kolla om det är något du är intresserad av.

puss

2010-05-12 @ 12:55:21
URL: http://UngaMorsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0