Varmt!

Idag när jag vakna , tänkte jag bara : neeej! fan vad varmt. Visst älskar jag sommaren o sol o värme men när man haft solen i sovrummet ett par timmar så  blir det som en bastu. Men jag fick sova länge idag iallafall. Till halv 9 :) Nu tänker väl fort , vadå sovmorgon ? Kallar du det sov morgon, haha ja för mig är det de. Igår somna han inte fören efter klockan 22 . Han somnade i soffan efter kl 4 igår så det var väl därför han var så pigg. Vi skulle ju egentligen åkt till media market o kollar på en ny telefon till mig men hade pratat med lilla syster o hon ville följa med i helgen o titta så hon hade nått o se fram emot eftersom hon o mamma typ aldrig hittar på nått.
Vilket jag tycker är jävligt synd. Det kostar inget o gå till parken bara ut o gå :S . Så jag väntar med o kolla på telefon tills hon kommer.
Robin kom hem sent igår iallafall , dom hade fått punktering på bilen o hade ingen domkraft , Haha. Klant arslen :P Men det löste sig. När han väl kommmit hem så mummla han nått om att han var hungrig o skulle ta en bit kladdkakka innan maten. Fast bara en jätte liten bit kvar, den var så jävla god att jag inte kunde motstå. men nu har jag handlat hem så jag kan göra en ny åt honom :P
Jag gjorde pannkaks smeten o han fick steka. Alexander vaknade o var jätte hungrig så en halv pannkaka fick han i sig men det tog över 30 minuter. Sen blev det väl som vanligt, robin satt vid datorn o jag kolla på tv o badade alexander o försökte göra lite matte men det bara stod still i huvudet på mig så kunde inte göra nått. ska försöka lite idag igen. Sen skulle jag ha träffat sandra efter alexander somnat men klockan blev så mycket o behövde sova. Robin var ju hemma så jag hade ju kunnat gått bort men kändes fel också o gå efter alexander somnat på kvällen.

Här kommer lite bilder på alexander vid lunchen, han börjar bli dukitig på att äta själv :D o en tom snusdosa i handen som vanligt:P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0