Vilken dålig uppdatering

Nu börjar jag bli väldigt dålig på att uppdatera, märker jag. 6 dagar och 10 timmar sen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, vet inte vad ni vill läsa. Dagarna flyter på som vanligt, går lite dåligt i skolan nu eftersom det händer så mycket annat så jag känner att jag inte orkar just nu. Men är kortvecka den här veckan så ger 110% nästa vecka.

Som vissa kanske vet så har jag o robin separerat. Känns väl sådär. Visst var det mitt val och det känns både bra och dåligt på samma gång. Det är liksom alexander pappa och vi har gått När chrille dog, fisken, mammas cancer, mormors stroke, robins mormor stroke som ledde till att hon avled. Det är så mycket. Men jag känner att nu är allt för mycke och jag vill bara bort och få vara mig själv ett tag. Har inga planer på att bli tillsammans med robin igen, kanske när allt blivit bra och båda har tagit tag i våra problem. Men det får vi se med tiden.

Så just nu bor jag hos mamma, så vi trängs i en liten 3a på ca 70kvm. Men det funkar, vi delar upp vad som ska göras och sånt. Alexander och jag är fortfarande väldigt mycke med robin o vi har även sovit där, vill inte ta bort den tryggheten för honom. För honom är ju hemma hos pappa hans hem tillsammans med katterna o den stora soffan o sitt eget rum. Men nog prat om det här nu.

Den här veckan ska jaag försöka köra lite igen, gick ganska bra sist men lite fort i en sväng men klarade det iallafall. Sen ska jag iväg o handla med farmor o kjella sen ska jag försöka jobba lite där uppe med. Extra pengar i fickan är alltid bra att ha.

Ska även göra en smörgåstårta till fredag då farmor fyller år. Alexander ska vara där över natten, det är farmor som har bestämt det. Så barnledig igen. Som tur är tycker alexander att det är roligt o komma iväg, o han bryr sig inte om fall det blir ofta eller sällan. för han vet att dagen efter så kommer mamma o hämtar honom. Alexander var ju där hela förra helgen men dom hade haft roligt, o jag var där på dagarna men fick dra iväg en stund innan han skulle sova. så känns bra att det funkar så bra o att jag har så många som ställer upp o hjälper mig.

nu ska jag stänga ner o kolla på tv, ska försöka uppdatera lite oftare, lovar. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0