Börja blogga igen?

Funderar på om det är dags att börja blogga igen.. Men måste hitta laddaren och alla sladdar till kameran så startar jag upp bloggen igen tror jag :)

Har ju inte skrivit på flera månader, men har endå ganska många som fortfarande går in och kollar så för eran skull så kommer jag nog börja igen.

Idag ska jag på möte iallafall efter det blir det väl hem och umgås med robin och alexander, robinär hemma för att alexander har feber. Lilla gubben :( Men han är så snäll o lugn när han är sjuk så han är ju inte direkt jobbig.

Den här veckan är min lediga vecka men än har jag inte gjort nått speciellt förutom att jag var på god vän med mamma och lilla syster i söndags o tog en fika med lite underbara människor. Luncha med Dessie igår också, alltid lika trevligt :)

I helgen blir det lite party med dessie, vart vi ska va och sånt är inte klart än men party blir det iallafall. Känns som att det är dags.

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva men i eftermiddag ska jag leta efter sladdar o allt , så kommer det nog en uppdatering senare eller imorgon.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0