ops..

Kom på mig själv när jag satt och läste vad jag hade skrivit, jag glömde helt bort det jag skulle skriva om.
Är som vanligt när jag ska skriva, skriver om precis allt annat än det jag egentligen tänkt skriva om.

Helgen var kanon bra men en person gav mig en ordentlig tankeställare, på ett posetivt sätt.
Har faktiskt aldrig tänkt så mycket på hur andra personer ser en, med det umgänget man har och saker man gör och har gjort. Fick lite ångest över allt jag gjort och förstår hur illa det ser ut. Och hela min umgänges krets är väl inte den bästa, men jag tycker om folket. Tänker inte nämna några namn! Men det är helt klart försårligt att folk tror man är lika dan. Men jag är inte det. Visst, man blir ju lite som man umgås med men aldrig så pass mycket. Den jag var för fem år sen finns inte kvar, det är en tid av mitt liv som jag ångrar enormt mycket. Om jag kunde gå tillbaka i tiden och göra allt ogjort skulle jag göra det och tänka mig för innan jag gjorde nått. Men nu kan jag inte det. Men nu vet jag iallafall hur folk tror man är, men dom som känner mig vet att jag inte är den jag var förut. Och umgänget kan man ju faktiskt göra nått åt och det är nått jag funderat på länge.

Idag har jag iallafall varit i linköping med Carina, Var trevligt och bästa av allt så fick jag ju köra min första bil, hon går fortfarande lika bra. V70 med dom snygga 17" på ;)


Nu vill alexander leka så nu måste jag sluta.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0