Tankeställare?

Vilken helg det har varit! Har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn, men idag vill jag defenetivt inte vara ute! Ser ut som en kräfta och ont gör det!

I torsdags var jag chafför ett par timmar, dock var det inte så roligt så jag gav upp och tog senare ett varv med min egen bil.

I fredags var det party med dessie. Och som vanligt lyckas vi göra det väldigt roligt fast det bara är vi som dricker. Efter lite dans med stolen ute på balkogen, och lite fantasi guitar hero, så fick nog grannarna sig ett gott skratt ocg vi packade ihop och drog till vånga ett tag. Och så lyckades jag hälla ut smultronvin på min vita tröja påvägen hem i bilen, min vanliga tur!

I lördags var jag allmänt bakfull på förmiddagen, men löste det med en halv cider, huvudvärken gick över och jag kände mig som vanligt igen. Sen kom sandra lite senare. Framåt kvällen var jag körbar och jag ställde upp som chafför igen.
Påväg dit vi skulle med tre fulla karlar i baksätet bevittnade vi en trafikolycka vid hamnen, både den föraren och vi hade tur. Vi hade väl mer tur än honom då. Glad att jag inte bytte fil då hade det blivit en ordentlig smäll.
Han kom och blåste om oss i full fart på vänstersidan och en killes kommentar i baksätet ; Han kommer ju köra ihop sig.... Han kommer smälla.. Smällde han ?? ... Han smällde.
Så var bara och stanna och invänta ambulans och polis så vi kunde få klartecken att vi kunde åka.

Efter det en sväng till lindö, skulle släppa av grabbarna men blev att vi följde med istället. Mycket trevligt.
Sedan släppte vi av några på vägen hem, sen köra omkring på mamma och hennes kompis.
Sen kom vi äntligen hem, käka lite. La mig i sängen o sen plinga telefonen igen. Var bara och gå upp och fortsätta köra. Somna väl efter tre nångång, men garanterat klockren kväll med roligt folk :)

Hela söndagen spenderade jag och sandra uppe hos farmor, sola, badade och grillade. Mycket trevligt, sen såg vi åt som kräftor och åkte hem och låg i soffan och glodde på tv resten av kvällen.

Där har ni en redig uppdatering!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0