Ingen timjan :(

Idag vakna jag av att robin inte var direkt tyst i morse när han höll på o så låste han inte dörren efter sig så när man är vaken o hör det  så kan man inte somna om förren dörren är låst. Så efter det kunde jag inte somna om , men alexander vakna 40 minunter efter så var inte vaken så länge innan han vakna. Så nu har han ätit sin gröt o jag dricker mitt kaffe :) Ska snart hänga upp lite tvätt som jag glömde ( inte orkade ) igår. Sen se om alexander vill leka i sin säng så man kan få tvätta ansiktet o duscha av sig lite fort. Sen ska vi iväg. Vad vi ska göra säger jag inte. Men vi ska luncha med dessie sen när hon är klar med nationella , lycka till gumman <3

Jo igår blev väl som vanligt. Maten var på gång när robin kom hem så små prata lite o sen äta.  Sen satte han sig vid datorn för det var nått han skulle fixa. Jag lekte med alexander o sen när han somna vid 8 kollade jag på tv en timme sen gick jag o la mig o då satt robin fortfarande kvar vid datorn. Så roligt är mitt liv.

Får se om jag skriver sen , hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

Tack gumman, både för "lycka till" och för en otroligt kul dag på stan:) Ska tjocka i mig lite tacogratäng nu, du skulle bli kock! PUSS

2010-04-28 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0