Som vanligt...

Vakna kl 6 i morse av att robin klampa om kring o in i klädkammarn o väsnades. Så alexander vakna , då var det bara o gå upp. Kände att halsen inte var som den skulle när jag gått upp , hörde på robin med så hoppas vi inte håller på o bli sjuka. Ikväll är vi barnlediga , o har inte en anning om vad vi ska göra. Jag har frågat om vi ska gå o kolla på nån brasa eller gå på bio ?? Men han visste inte så vi får väl se. Det ska inte bli som vanligt iallafall, att han sitter vid datorn o jag får kolla på tv. Då kan ju alexander vara hemma istället , så blir det roligare för mig. Så hoppas han funderar lite på jobbet idag så jag slipper fråga honom sen. Då kommer klockan vara för mycket för att hitta på nått.

Igår , ja vad gjorde jag då.? Hm . Just det. Hade möta på skolan , lyckades få barnvakt så :) . Fick mina matte uppgifter :)Så nu äntligen kan jag försöka få upp mina betyg. Pluggade lite när jag kom hem o lekte med alexander.  Fixade så maten var klar när robin kom hem o sen tittade på ett avsnitt av unga mödrar:) Ja sen blev det som vanligt , behöver väl inte skriva det antar jag, är ju så nästan varje kväll. Alexander sov lunch så tidigt igår att han somna vid halv 7 sen på kvällen . Så att vi gick upp kl 6 hade jag nästan räknat med. Nu ligger han bredvid mig o kollar på disney channel o dricker en flaska välling:) ska snart hänga upp lite tvätt som jag glömde igår. har äntligen kommit igen med tvätten men måste nog påminna robin om vart tvättkorgen är. Jag är väl inte heller b äst på att lägga tvätten i  tvättkorgen men det är ju jag som tvättar så jag vet vart jag har lagt mitt iallafall , han får man leta efter eller hittar på ställen man aldrig kunnat tro. 

idag är det fredags fika som vanligt med farmor :) Men det är fortfarande långt kvar så ska väl sluta skriva snart så jag hinner göra nån nytta hemma idag o nu vill nog alexander leka lite för han har ätit klart :)
Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0