Mår skit

När det kändes som att inget kunde bli värre så blev det så. Blev som en chock o tårarna bara kom. Vet inte hur jag kommer sova inatt. Vet att vi inte varit så nära o haft mycke kontakt men du finns väldigt långt in i mitt hjärta o jag är rädd för att du ska försvinna. Jag hoppas att det visar sig att det inte är så farligt. Lite från en låt* Det finns bara en av dig, o det är du* Jag ångrar nu att vi inte sets så mycket o inte pratat så mycket. Jag kommer vakna imorgon o hoppas att det bara var en dröm, att det verkligen inte är sant. Känns som att jag har sprungit in i en vägg. Vet inte hur jag ska klara det här. Vill inte gråta men svårt o låta bli. Du är ju faktist fortfarande kvar. Borde vara glad. Nu kommer tårarna, orkar inte skriva mer.
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag finns här om du behöver hjälp. Du vet att jag finns för er krama Alex.Vi hörs.

2010-08-31 @ 22:05:35
Postat av: Ida

Men gumman då!

Ja vet inte va som hänt lr så men om du behöver prata så är d ebara att du ringer.

Kramar

2010-09-01 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0