.....

Det gick hur bra som hellst idag, känner nu att jag inte har nått att oroa mig för. Dom var jätte trevliga dom som kom hit o redan efter halva samtalet så var det grönt. Vilken tur att dom var så trevliga också, men har ju alltid haft oturen annars o få träffa dom värsta som bara vill göra livet surt för andra när dom själva är olyckliga o ensamma. Men inte dom här inte.

Just nu ligger alexander o sover o jag funderar på att vila en stund eller om jag ska äta nått. Robin städa ju utav bara f*n igår fast det inte var så stökigt , så jag har typ inget o göra. Orkar ingenting heller. Mensvärken har gått över iallfall men blir ju trött av att ha det med. Fick veta också att robin kanske måste jobba i helgen så blir väl full rulle hela tiden. Vet inte fortfarande hur jag ska göra med barnvakt till alexander. Han blir hämtad rumt 17 på fredag, o då vill dom att vi ska hämta honom mellan 13-14 typ på lördagen, men nu är det så att jag har handledarutbildningen till 14 o sen jobbar ju kanske robin så hur ska det gå ihop sig?? Då kan vi ju inte åka o hämta honom. Vet inte hur det jag ska göra men hoppas det löser sig snart. Glömde bort att jag skulle träffa noomi idag med vid 10.30. Har inte hennes nummer så kunde inte ringa o förklara varför jag inte kom o säga att jag var dubbelbokad o inte kunde avboka det andra.

Nu ska jag bara ligga här i sängen o ta det lugnt. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo vi börjar den 11 oxå, kl 10.30 skulle vi va där. Vilken tid hade ni?

2010-06-30 @ 14:23:00
URL: http://noelsmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

vilken avdelning ska han börja på? =)

2010-07-01 @ 06:55:50
Postat av: Sandra

Jag pluggar och jobbar extra. Hade bara en jävla tur med den här lägenheten att det var en bostad direkt..

2010-07-01 @ 15:21:08
URL: http://rallyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0