Vill , vill , vill !!

Vill verkligen hitta en lösning så jag kan vara med på lilla systers avslutning men vägen med vagn o allt med buss blir för lång o sen om det skulle regna. Det går inte, fan ! Närmaste hållplatsen är efter svarta backen. Nere vid sandviken. Efter det är det hur långt som hellst o gå. Nån som vill följa med , med körkort? Får köra min bil ;) ?
Det löser sig nog på något sätt.

Igår var jag uppe hos farmor o bakade rabarberpaj. Blev 8 stycken så hon kunde frysa in. Plockade raberbern direkt från deras lilla land så blev jätte fina. Bild kommer senare eftersom jag glömde sätta i batteriet i kameran så farmor har bilderna.

Nu ska jag borsta tänderna på mig o alexander, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0