Fredag

Har precis varit o fikat med farmor och är helt slut, ventrilen till framhjulet på barnvagnen är paj så får inte in någon luft så jag får bära alexander vart jag än ska. Vilket inte är direkt kul. Men träning kan jag lova. Ont i både armar o ben. Mamma är iväg med mormor o shoppar lite. Jag och alexander är hemma nu en sväng o bara sitter o lyssnar på musik och tar det lugnt. Ska till vårdcentralen om en timme och kolla mina öron som värker som bara f*n. Alexander har fått sista dosen av pencillinen iaf så hans öroninflamation verkar vara borta.

i helgen har jag inte en anning om vad jag ska hitta på. Blir nog bara vara hemma och mysa med the family. Eftersom förra helgen blev katastrof. I fredags räddade iallafall sandra min kväll men i lördags natt fanns det nog ingen som kunde ha gjort kvällen bra men emelie och johan kom på natt fika iallafall och det var trevligt. Som alltid. hehe.

och till dig idioten, dig är jag fortfarande så arg på att jag skulle kunna klättra på väggarna, en mer omogen kille får man fan leta efter. jag litade på dig... jag tog hem dig till min familj... jag lät dig träffa mig son... hoppas du inte kommer i närheten av oss igen!

robin... det du gjorde var dumt o oacceptebelt. hoppas du tänker dig för i fortsättningen det är inte bara dig själv du skadar utan alla dina nära o kära som faktist finns här o stöttar dig. även om du inte ser det.

oj det blev visst ett lång inlägg nu så dags att sluta. nu ska jag fortsätta spela musik o bara ta det lugnt.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0