JAAAAAAA!!!

Klarade teori provet idag, fan så skönt att det är klart nu. Var nära att jag inte klara det men på pappret står det godkänd och det är allt som betyder nått. Kan ju inte lära sig riktigt allt på två veckor så med tanke på den korta tid jag hållt på så är jag riktigt nöjd med mig själv.

Så nu är det bara uppkörningen kvar och hemlig som jag är så kommer jag inte säga när den är. Mina närmaste vet, men inga fler! Kan iallafall säga att det är den här veckan men säger inte dag o tid. Kul väder att ha uppkörning i måste jag säga, nervös som fan! Men det går nog bra, har inte haft några jätte problem med körningen så vad gör det med lite snö. Egentligen ganska mycket men jag tror det kommer gå bra så länge jag inte slänger upp bilen på tvären, då är det nog inte godkänt. Hehe.

Idag när jag hämta alexander på dagis så klädde jag på honom som vanligt o gick ut till vagnen, drog ut vagnen o då svor jag som satan! Höll mina händer för alexanders öron o drog en fin ramsa. Hela vagnen var täckt av ca 4 cm snö. Då fick jag nog. Borsta bort allt jag kunde o sen gick hem med honom. Så blev en tur till babyproffsen och köpte, eller farmor och kjella betala. Men ett regnskydd till vagnen. Så ska jag se hur åkpåsen till den gamla vagnen funkar på den vi använder. Tror det ska gå. Så slipper jag köpa nytt. Annars får jag änvända den gamla vagnen, det gör inte mig någonting. Den är bättre nu i vinter eftersom den har fyra hjul.

Jag försökte söva alex vid 19.30 men han ville inte så nu försöker robin så hoppas han lyckas bättre än vad jag gjorde men han brukar göra det eftersom han oftast söver honom. Klart alexander vill att pappa ska söva honom, det är inte mycket tid dom får tillsammans när robin kommer hem mellan 16.00 - 17.00 .
Nu hör jag dom inte längre så nu stänger jag ner här o så får vi se när jag skriver igen .

Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis mitt "hjärta" jag visst det jag håller tummarna för dig (jag vet när)

2010-11-24 @ 06:41:21
Postat av: farbror

dålig update :) ha ha

2010-11-26 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0