Måndag, och hemma.

Idag är jag och alexander hemma, dagis är stängt idag så mer lek och bus för oss :) Men tyvärr är alexander lite snorig och hängig så han orkar inte så jätte mycket. Nu sover han iallafall så när han vaknar måste vi till affären sen får vi se hur det går, går det bra så ska vi till farmor nu på eftermiddagen och plantera lite blommor i trädgården :)

Har suttit och gjort mat-lista inför veckan och planerat vad vi ska äta så idag bjuds det på potatisgratäng och fläskfele:)

Igår hade vi Eve och Leo här så det var full fart. Vi träffades vid affären så följde dom med hem. Barnen lekte väldigt bra tillsammans , barn mellan 1-2 år brukar inte leka med varandra utan bara med leksaker och intresserar sig mer för att ta leksakerna men inte dom två. Dom stog o trumma på bordet, dansa tillsammans och hoppa den ena hoppade den andra. Riktigt roligt att se.

Så kommer dom sen en sväng så får se vad vi hittar på då , sen har jag bjudit hem dom någon dag i helgen så ska dom äta här och umgås lite :)

Nu plinga det till i min telefonen så nu blir det ett bloss och kolla vem som ville mig något:)

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0