ung mamma

Har känns på sista tiden att det är svårt att vara båda mamma o ung. Jag har det största ansvar man kan ha men alla verkar glömma att man faktist är ung också.

Jag är tacksam för allt jag har o alla som finns vid min sida. Jag har dom bästa. På sista tiden har jag också känt ett behov av att bara få vara mig själv, jag har haft jätte kul men känner att ångesten av att lämna alexander hos någon annan blivit för mycket. Men har endå tagit redo på vem jag är o hur jag vill vara. Jag vill vara både och. Och det är vad jag ska vara. Fast nu blir alexander hemma ett tag fram över. Så inge mer barnledigt på ett tag.

Har träffat nytt folk som accepterar att jag faktist inte kan vara ute hela tiden. Så det känns jätte bra för jag vet att dom kommer finnas kvar.

Så tack farmor o kjella , farbror arne med sin fru carina , alexanders farmor kicki med sin man lennart för att ni har ställt upp o varit barnvakt så mycket så jag har hittat mig själv.

Bjuder nu på en låt som satt sig i mitt huvud :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0