Fredag

Sitter nu vaken själv framför datorn med en svag jäger redbull. Har längtat så mycket efter den men ska egentligen inte ha den fören imorgon men gjorde en svag, men ska inte dricka hela. Är för trött. Sen är ju alexander hemma så.
Robin skulle egentligen varit vaken nu, han sa att han inte skulle sova men han somna iallafall när vi sövde alexander. Så får väl titta på tv eller film själv. Robin gick upp 04.45 i morse, så förstår om han är trött. Jag gick upp 05.15 o försökte somna om en stund efter det men då vakna alexander så har varit vaken ganska länge jag med. Men har sån stress känsla i kroppen så jag får inget lugn o så. Så väntar nog till 21 men o sova.
Imorgon ska vi ut till robins pappa o anna o kalle o bebisen viggo :) Vi ska äta tårta o umgås lite. Sen blir vi barnlediga framåt kvällen eftersom vi ska på inflyttnings fest.Kommer bli roligt, o blir nog ganska lugnt också. Spelar ingen roll hur mycket jag ger mig in för att det ska bli super duper fest . Blir aldrig så iallafall. Kanske inte är den där power puff pinglan längre. Lite av mig finns kvar men känner att jag har ändrats till det bättre. O tänker fortsätta så. Börjar gå djupare o djupare in på massa tankar nu märker jag o vill inte skriva om sånt just nu så nu tänker jag runda av här o önska alla en trevlig kväll , Hej så länge:)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Nu är du min tjej igen .du har ändrat dej till detbättre mer varmhjärtat , och du tar han om din son.Älskar dej puss och kram.Vi syns omorgon.

2010-09-10 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0