Oj oj oj

Länge sen jag skrev nu.
Lite uppdatering då kanske.
Jag klarade körkortet :) Men det vet säkert dom flesta redan nu. Men för er som inte visste det så vet ni nu.

Idag är det fredag o det är min barnlediga vecka så ikväll är det party som gäller och även imorgon. Hur ska jag klara två dagar? ääh kör bara.

Just nu sitter jag hemma hnos farbror o dricker kaffe o fikar lite. Senare sen blir det att hämta lilla syster i skolan o skjutsa hem henne. Sen vet jag inte riktigt, duscha iallafall. Eftersom min älskling dessie hällde salt i mitt hår igår på max som hon alltid göt när vi är där. Men älskar dig endå gumman <3

Och jag är fortfarande singel, riktigt underbart måste jag säga. Jag och robin funkar bra som vänner och allt med alexander funkar också. Nu har vi varannan vecka o alexander trivs.

Förhållande är absolut inget för mig just nu, trivs bra med att vara själv.

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0