funderar..

Usch alexander vakna innan klockan 6 så vi hörde när robin gick i morse, men låg kvar i sängen till halv 7 :P . Hoppades på att han skulle somna om men nej nej. Men nu har vi ätit frukost iallfall o han leker i sitt tält nu:) . Ska bara skriva lite här så ska jag ta en kopp kaffe.
Igår blev det en mysig lunch ute på balkongen med alexander , o då såg vi att robins mormor o moster satt ute på gården. Så efter vi ätit gick vi ut en sväng , tog med oss lite sandleksaker :)
Sen blev väl dagen som vanligt , robin kom hem . Vi åt lite mat sen satte han sig vid datorn o jag duschade alexander o lekte med honom . Sen somna han vid 8. Sen kollade jag o robin på csi , eller jag iallafall . Han somna :P

Idag vet jag inte vad det blir , har egentligen idrott idag . Men som vanligt ingen som kan ha alexander:( . Är ju egentligen mamma som ska ha honom . Men funderar på vad hon tänker med ibland.  Kom upp här igår morse o börja härja om att hon behövde mitt bankomat kort för hon ville låna en hundrig så hon kunde tanka bilen så hon kunde köra tesan till skolan. I mitt i min förklaring i att jag inte heller har några pengar o att dom jag hade behövde jag skälv till alexanders mat o att jag skulle handla så jag behövde kortet sjlv så blev hon förbannad o gick o smällde igen dörren efter sig så alexander blev rädd o inte ville äta mer. Jag har bara barnbidraget o studiebidrag , fick sista föräldrapenningen den här månaden så varför tror folk jag är nog jävla bank. Även om det bara var för en dag så sa jag till mig själv för länge sen att jag lånar inte ut pengar . Får aldrig tillbaka när det är sagt så. Eller så får jag höra , du har lånat så mycke av mig förut så du kan faktist ge mig . Asså , nae .

Nae snart blir jag bara sur . så nu ska jag ut i köket o hämta kaffe o så börjar alexander bli tjurig så han står här o håller i mitt ben . hehe .
Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0