Torsdags fika !

Usch vilket väder det är idag, har ingen lust alls att gå ut. Tycker våran ska komma o stanna nu. Idag blir det fika med farmor på vanliga stället :) . Sen får vi besök i eftermiddag så det blir fika o prata skit. Just nu sitter jag o dricker kallt kaffe för jag hinner aldrig dricka upp det medans det är varmt o det skyller jag på alexander. Han börjar bli mer o mer krävande o han tycker inte om att jag sitter vid datorn en stund . Han vill hellst bli buren hela tiden . Men man får vara envis har jag märkt , o ibland lite självisk. Man känner sig inte bra just då med i längden så lönar det sig . Förr bar jag på honom jämt men nu klarar han faktist o sitta på govet o leka medans jag diskar eller fixar med nått annat. Nu vill han ha mer uppmärksamhet så jag får skriva fort . Ska börja städa lite o fylla på koppen med varmt kaffe :)

Hej så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0