Trött idag

Skulle vilja lägga mig ner o sova hela dagen, slippa ta disken , låta nån annan dammsuga . Men om inte jag gör det så kommer disken bli stående tills den springer iväg själv o det vill jag inte. Hatar när det är stökigt. Hade inte nån havregryn kvar hemma heller när alexander ville ha gröt så han fick den köpta gröten med det gick bra iallafall :) . Hade blivit jobbigt annars. Idag har jag möta på skolan men får se om jag orkar gå , mår inte så bra iddag känner jag. Har alltid så mycke o göra. Alexander vaknar runt 7 på morgonen sen sover han middag mellan 11.30 - 13.00 o då har jag så mycke o göra så hinner inte vila. Sen är han vaken till 8 typ o då är jag helt slut. orkar bara vara vaken till kl 9 . Så 1 timme om dagen kan jag sitta ner o ta det lugnt , innan jag ska sova. O det är inte mycke. Brukar försöka en gång i veckan o ta det lugnt när han sover men har fan saker o göra hela tiden. därför kanske det inte blir nått möta. imorgon ska jag fika med farmor så då får vi se om jag lyckas hålla honom vaken tills vi kommer hem så ska jag med vila lite.

Igår var en läskig dag, åkte iväg på en sak som sluta med att jag höll på att svimma . Tur att en annan höll alexander. Hörseln sänktes ner o det blev mörkare i rummet, huvudet kändes tungt o hade ingen känsel i fötterna o så blev det äckligt varmt. Men personen som höll alexander sa åt mig o sätta huvudet mellan knäna o ta djupa andetag. Har bara hänt en gång innan o det var när jag tog hål i tungan. För att folk inte ska tro nått , för jag ser själv hur det ser ut när jag skrivit så kan jag säga att jag var på sjukhuset. Men inte mer än så.

Sen var jag på stan med bästaste dessie o sonja:) Köpte en klänning , svart utan axelband på new yorker :) Sen träffa vi på sandra thai som fick för sig att köpa en klänning till mig på gina tricot , rosa . jätte fin. Tack :) .   Hemma sen blev det taccogratäng :) Dessie kom förbi o lämna pengar o sen fick jag två jackor av henne som hon inte ville ha längre , tack :)

Nu vill alexander leka så kan inte skriva mer , blev ganska mycke endå . Även jag skulle tycka allt detta skulle vara jobbigt o läsa. haha hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: dessie

Det var skit kul! :D

Tack för igår stumpan, alltid lika underhållande med dig. Pusssliii!

2010-04-29 @ 09:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0