Helgen

I fredags blev det en sväng till svea skeppet med sandra :) Var väl inte lika roligt där som jag hade hoppats på så nästa gång blir det nog hugos igen eller crownwell. Gick där ifrån runt 01.00 sen upp till mc donalds i stan o sen ville dom att jag skulle med hem till dom i skarphagen men jag ville hem. Så gick därifrån o hem, hade lite ont i benen på lördagsen. Inte så konstigt. Var ju en bit o gå. Blev stannad av en kille på vägen hem som undra om vi skulle gå tillsammans, han såg inte ett dugg farlig ut så jag tänkte visst. Men var endå på min vakt. Vid bredavägen så gick vi sedan åt varsit håll.

I lördags när jag vaknade mådde jag faktist bra, drack bara två öl på svea. O sen är det inte smart o dricka mer när man har barn o ta hand om dagen efter. Så i lördags var det robins tur. Vi var på stan en sväng o sen hem o gjorde mat. Senare kom fille o en tjej som hette sandra som skulle vara chafför. Dom drack några öl o sen drog dom ut o åkte lite bil. Robin var däremot inte nykter när han kom hem. Han sov på soffan o fick sen sovmorgon.

Igår åkte vi ner till stan o köpt ett par mjukisbyxor åt robin, två filmer o lösnaglar till mig , fast dom var skit. Så hade det bara lugnt o skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0