Skola,dagis

Sitter o äter frukost nu, yoghurt o flingor :) alexander äter lite flingor han med men han åt frukost kl 8. Sen blir det o lämna honom på dagis 10.45 , sen ska jag till skolan för lite lunch. Blir en kort dag idag igen , men jag tänker Hinner typ inte med o göra nånting hemma för jag har så mycket saker o göra hela tiden.
Igår han jag bara typ komma hem innan farmor ringde o sa att dom hade 20% rabatt på alla skor nere på stadium. O hon visste ju att jag hade hittat ett par skor, så hann o diska o slänga i en maskin tvätt sen gav vi oss ner till stan. Köpte skorna o sen var klockan redan mycket så var tvungen o åka hem med alexander för han var hungrig. Började gapa o skrika innan vi gick på spårvagnen o sen somna han. Det gör väl inget tänkte jag, det skulle jag inte tänkt. Lyfte upp honom sen i lägenheten o la han i hans säng. När robin kom hem sa jag åt honom o väcka alexander. Men alexander trodde väl han skulle sova för natten så han skrev hela kvällen o vi försökte få i honom mat. Till slut fick vi i honom lite yoghurt o sen lite mat. Men fortfarande gap o skrik. Vid 21.30 gick vi in o la oss o jag var in honom till hans säng 21.50 . han gnällde bara en gång inatt så behöva inte gå upp o hämta honom , sen gick jag upp vid 6 o pratade lite med robin, alexander sov fortfarande i sin säng. Gick o la mig sängen igen, runt 8 hörde jag nån som satt i sin säng o ropade ; mamma, mamma. Så då gick vi upp. Så fick sova en hel natt :) Underbart.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Då hade du tur att han inte var vaken hela natten. Har du haft en bra dag. Det har jag. Vi hörs.

2010-08-25 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0