Snart helg

Sitter som vanligt o försöker sysselsätta alexander innan det är dags för dagis o skola. Han springer omkring o stökar ner o äter gurka. Jag är klar med allt, fast jag ska hänga upp en maskin tvätt snart o starta en ny. Tycker klockan går väldigt sakta på morgonen. han sov hela natten inatt igen , men han somna tidigare igår så han vaknade kl 6. Men då var jag redan uppe o satt med robin i köket. Funderar på vad man ska göra i helgen? Har inga planer alls. Nu ska jag fortsätta här hemma lite.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Glöm inte att vi ska fika fredag, vi bestämde ingen tid. Han sover längre och bättre nu, det kan vara att han är på dagis nu.Ha det så hörs vi.

2010-08-26 @ 10:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0