Nu börjar allt kännas bra igen

Är på riktigt bra humör idag känner jag. Hoppas bara det håller sig kvar.

Igår kom robin och hämtade alexander efter jobbet så han har haft honom inatt så han skötte allt det där med dagis och det känns väldigt bra att vi kan prata och börja hjälpas åt mer. Så får vi se hur dags han slutar idag så kanske han hämtar alexander och har honom igen. Men om det bara blir fram till kvällen över natten vet jag inte. Saknar min lilla kille iallafall. Har jätte svårt att sova när han inte är hos mig. Men hans pappa var nog riktigt lycklig över att få ha honom lite för sig själv.

Efter alexander blivit hämtad igår, kolla jag och mamma på film och åt mat och bara tog det lungt. Sen börja det plinga till i telefonen så då blev det att gå ut en sväng och ta ett bloss med en kompis som mamma och jag skjutsade hem sen. Sen åkte vi till min gudmor en sväng på fika och sen hem o fortsatte kolla på film. Sen bestod kvällen mest av sms:ande och film. Somna väl runt två tror jag. Blir så när man inte har sin lilla kille hemma.

Idag blev det sovmorgon till nio Riktigt skönt måste jag säga. Sen kom Daniel förbi på en kopp kaffe innan han skulle iväg. Vi gick samtidigt och jag fortsatte ner mot fiket för en kopp kaffe med farmor. Så nu är kusinen påväg hit hem till mamma och vill umgås lite.

Ikväll blir det att åka och handla med Farmor och Kjella. Sen får jag troligtvis ta bilen efter det så ska jag hämta Tesan ikväll.
Imorgon blir det Julbord hos Farmor med släkten :)

Så nu vet ni vad som händer i mitt liv iallafall. Sen får vi väl se om det kanske blir en promenix ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Arwen

an ni verkligen prata och det nu för innan så svarar du ju inte äns när Robin ringde till dig och prata. Tycker att han knappt få ha sin pojk, är det inte meningen att man ska ha varanan vecka var?

2010-12-10 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0