Nu har du dit inlägg!!!

Det finns på www.papparobin.blogg.se       .. Hoppas du är nöjd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner både Robin och Pernilla så jag vet jag talar om du förstör mer än du tror: jag vet inte vem du är men sköt dej själv och skit i andra: dom bestämmer själva över Alexander och Robin försöker att Alexander så mycket han kan, men han kan inte dagtid för jobb han.SÅ SKÖT DEJ SLÄLV.JAG HÅLLER PÅ PERNILLA OCH ROBIN.

2010-12-12 @ 11:11:31
Postat av: Anonym

Fast man har ett fast heltidsjobb så kan man ha sin son, är bara en DUM bortförklaring.

Finns många ensamstående pappor med heltidsjobb och dom klarar det fint.

Men jag ska inte komentera mer men tycker bara så synd om Alex när han har föräldrar som bråkar så och så har jag ALDRIG påstått att Pernilla är en dålig mamma, Robin men det struntar vell du i.

Tack och hej.

2010-12-13 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0