oj vad länge sen

Har fått en önskan om att ja ska börja blogga igen o jag tror det räcker för att kanske börja igen. Men det är fortfarande svårt o veta vad man ska skriva. om man bara skriver om vad man gör om dagarna så ser man sakta men säkert hur folk slutar läsa. Jag är själv lika dan så. Det ska vara intressant det man läser om. Men det här blir nog ett sånt där tråkigt inlägg , but people , am back !

gick upp 7 i morse och lämna alex vid dagis kl 8, går inte i skolan just nu. mycket som har hänt som jag inte kan ta upp hör eftersom alla närstående inte vet än. Så jag är som ett kaos inombords. Är så overkligt. Har inte fattat riktigt än. Men vi visst ju att det här skulle hända så det kanske var bäst så. Efter helgen kan jag nog skriva vad det handlar om.

mamma är iväg o skjutsar mormor o håller på o styr så hon är inte hemma fören ikväll typ så det lär bli intressant att sitta här själv hela dagen.
Skulle egentligen fått besök då, men vilken total diss! Haha. Jobb är jobb o cash is king så är ganska förståligt . hehe.

är fortfarande singel o trivs med det. fast jag kan inte påstå att det är lätt. har ju spenderat nästan tre år med honom. mitt val att lämna honom är inte baserat på just den här tiden för den sista tiden har faktist varit väldigt bra. men sen är det alla andra saker som har satt så djupa sår att känslorna sakta börja tyna bort. visst hade jag kunnat kämpa emot o jobbat för att få känslorna att stanna kvar men det var då jag gjorde mitt val. ville aldrig såra honom med valet jag gjorde men för en gångs skull i mitt liv så tog jag ett beslut där jag satte mig själv i första hand. önskar honom aldrig något ont o hoppas han en dag förstår att det var bättre så här. för jag kommer inte tillbaka.

jaja nu ska jag ta ett bloss o fortsätta lyssna på musik för att hålla humöret uppe, o smsa som vanligt :P
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0