.....

Sitter o funderar lite medans mamma är iväg o fixar med något o alexander sover.
Känner hus alla känslor spelar mig ett spratt. Ena dagen känns allt jätte bra andra så känns det som skit. Ena dagen är jag trött o inte vill göra någonting, andra hinner jag knappt sitta för jag har så mycket jag vill göra. Det som skulle vara skönt just nu skulle vara o få vara barnledig o få gå ut en sväng o dansa lite. Få släppa loss lite. Börja umgås med lite folk igen skule också vara trevligt. Är alltid samma personen , ta inte illa upp nu för jag älskar er tjejer:).
Sitter nu o tittar på alla flyttkartonger som står här i vardagsrummet o bara väntar på att bli upp packade. Ska försöka hjälpa mamma imorgon eller om hon ska iväg sen så ska nog jag o alexander fixa lite. Har precis ätit frukost o sitter o tänker lite på mitt liv o allt jag vill göra.
Nu kom mamma o morfar så nu ska jag stänga ner. Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0