Mitt liv

Känns som ett slag i magen, sårad till max. Jag visste det, jag hade rätt hela tiden. Endå har jag försvarat o lagt det åt sidan. Har bara gett mer o mer av mig själv, ändrat mig för o göra andra glada. Gjort mitt bästa hela tiden. har krävt uppmärksamhet o ansvarstagande. Det är inte mycket begärt. Men endå var jag inte tillräcklig. Jag dög inte. Tack för sanningen o tack för nästan 2 års lidande av att veta att nått är fel men inte kunna sätta fingret på vad det är. Tack för att jag tydligen aldrig var nummer 1! Tack för allt pratande bakom min rygg o allt smygande. Tack för alla lögner o alla svek. Jag hoppas alla är nöjda o glada nu o tack egen för att ni har gjort mitt liv bara lite mer komlicerat!
TACK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det löser sig gumman! du är värd mycket mer.

2010-07-08 @ 15:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0