Fredag

Idag är det fredag o som vanligt fika med farmor. Är helt slut i kroppen efter igår när jag tvättade . Var mycke tvätt kan jag lova. Sen kom robin hem o hade bränt sig ordentligt på ryggen. Ovanligt, inte! Efter det kom robin pappa(thomas), syster(anna) o bror (dennis) hit. Dennis skulle ha en kostym som robin hade o thomas o anna fick också med sig en del kläder  hem. Vi rensade garderoberna för ett tag sen på sånt vi inte ville ha längre så det var inte mycket som blev kvar i säcken. Hoppas allt passa =) . Efter det blev det mat o sen hänga upp mera tvätt.
Det är väl vad jag har o göra idag med , hänga o vika tvätt. Men farmor tar med klädnypor så jag slipper oroa mig för att kläderna flyger iväg när jag har dom ute på balkongen.

I helgen ska vi börja fixa i alexanders rum =) Sen hoppas jag att vi grillar någon kväll med. Nu börjar våra bästa o så ska kolla på det en stund o klä på oss så ska vi gå o fika med farmor. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0