härligt :D

Alexander vakna strax efter jag skrev förut o så gick vi o handla o sen fick han mat o så har vi lekt lite o så somna han på min mage som vanligt. är skönt o få lite tid för sig själv. har börjat fundera på vad jag vill göra med mitt liv. vill inte bara vara hemma . vill jobba o ta med min son till djurparken o sånt. bli lite mer , fan vet inte. vill bara göra nått med mitt liv. känns som att det är samma sak varje dag , ska kolla om jag inte ska klippa mig i morgon o be sandra färga mitt hår. vill ha lite förändring . get some style ! ser så mammig ut, men en jävligt bra mamma måste jag säga. tycker nån nått annat så säg det. jag försöker se saker från andras perspektiv också . jag kanske inte känner själv att nått jag gör är fel men kanske märker det sen. jag är nog mest för snäll tror jag. bär på honom hela tiden. o såna saker. men han är mmin enda o första så liksom.love my baby<3
Sandra har åkt nu , hon drog vid 2 . hon skulle träffa nån kompis på stan men det gör inget , skänt o vara själv lite med innan robin kommer hem. blir väl att han ska duscha när han kommer o ska vi försöka äta vid 5 så vi får in runtinerna nu igen när alexander varit sjuk så har han fått flaska bara han har pipit. men nu är det slut med det. Måste bara säga att jag älskar min karl ! Även om allt känns skit ibland så kommer han endå hem varje dag, inte ute o festar eller så. går upp varje morgon vid en tid som en annan skulle bli galen på för att åka o jobba. måste kännas skit o vara enda inkomsten. vara den som måste åka o jobba för att vi ska ha nån mat på bordeet o tak över huvudet. det ska han ha ett stort plus för+ !   nu ska jag sluta skriva o kolla på tv lite innan alex vaknar igen , hej så länge  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0