sjuka

nu ska jag försöka skriva. har bara en hand just nu , alex ligger på andra ska se om jag kan ta mig loss :P så hehe . det var inte populärt att dra bort armen menn tror han somna om nu. jao vad ska jag skriva då ? skrev väl inget inlägg i lördags så skriver lite om det . vi var ju barnlediga i fredags så vi hämtade alexander skapligt i lördags. runt 1. han hade varit hos arne o carina o följt med dom o grillat o haft trevligt. när vi kom hem sen så var det dags för alexander o sova men när han vakna , poff 39 i feber. inte roligt alls . sen kom johan hit , sen micke o moa. robin o dom satt o snakca lite skit o drack några öl. micke var tvungen o gå tidigt för saandra hade huvudvärk o han hade ingen nyckel så han gick tidigt. johan gick efter 11. robin somna på soffan o jag o alex sov i sängen. börjar bli van att han sover på soffan men har frågat varför men det har inte med mig o göra säger han iallafall. är väl så att han vaknar o har lättare o somna om på natten om han kan kolla på tv. sen igår söndag, alexander blev bättre vid luchen så vi gick o handla o lite så. robin gjorde potatis kokt falukorv o pepperrot sås igår , jag är förkyld kände ingen smak men det brukar vara gott. alexander tyckte inte om det iallafall hehe. sen idag då, alex vakna vid 5 , hur varm som hellst. 40.4 hade han i feber . han bråkade inte ens när det gällde alvedonen . han slörpla i sig allt o ville ha med men hehe nae det fick han inte. nu ligger han bredvid mig o vilar så ska vi se om febern går ner så vi kan äta frukost , börjar bli hungrig. robin ringde o sa att han glömde kaffe muggen så det fanns kaffe åt mig i köket :P men blir nog te för mig idag, har knappt nån röst så det är svårt o trösta alex när han gråter för jag vill inte prata så mycke att jag tappar rösten. blir inte  febern bättre får det bli vårdcentralen sen. nu ska jag försöka dricka lite te o vila så jag orkar idag. kanske skriver sen o lägger in en bild på oss :P hej så länge :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0