Sol eller inte ?!

Verkar som väder inte själv vet vad det vill , Kommer lite sol sen moln o fram o tillbaks. Vill ha sol o sommar. Men det kommer nog snart hoppas jag. Nu tog våra bästa år slut så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Har träningsvärk efter igår då jag var på gymmet en sväng. Min lärare var inte där så fick köra hela själv. Var mycket roligare att köra själv endå, Blev lite av en utmaning att se hur mycket man orka o när man skulle ge upp . Skulle gå upp till övervåningen o använda en maskin men det första jag fick se var en kille , stor som ett jävla hus! Muskler utav bara fan, så jag vände o gick. Alla var jätte stora där så känder inte så bra o gå upp. Kände mig utanför. Haha. Sen sola jag lite:) blev lite små brun , lite sexigt brun ;)  men det får ni ingen bild på , nej nej ;)

Idag vet jag inte vad som händer, kanske åka o handla. Vet inte vad robin har planerat. Kanske ska träffa dessie en sväng , vi får se . Behöver ha nya skor vet jag iallfall. Kanske kan åka o kolla på det idag , skulle vara roligt. Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Kanske skriver sen .
See you later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0